Tanfolyam

Tanfolyamos túra Madagaszkárra

Vámosgyörk D55 típusú biztosító berendezése

December 22-én az egész tanfolyam felkerekedett és segített Alexnek, Melmannak, Martynak és Gloriának megszökni Madagaszkárra. Útközben énekeltünk, játszottunk, megnéztünk olyan izgalmas dolgokat, mint Vámosgyörk állomás, angolváltó, és a Dominó 55…

Egyszer csak kiderült, hogy valaki felszedte előttünk a sínt, így gyorsan körüljártuk egész Gyöngyöst, hogy megtaláljuk. A szállásunkon az őslakók üzenetét is lefordítottuk, akik minket üdvözöltek Madagaszkáron. Mindenki lepakolt, gyorsan játszottunk egy sort, és elkezdődött a dolgok java.

Szakmai tudásunkkal bebizonyítottuk a makiknak Madagaszkáron, hogy igenis a New Yorki állatkertiek is sokat érnek. Gyorsan megvacsoráztunk, utána énekeltünk, sorversenyeztük egy kicsit.

Majd hirtelen megtudtuk, hogy az állatok a régi madagaszkári kisvasutat már régen széthordták a dzsungelben, és így nem tudunk visszautazni másnap. Szerencsére körüljártuk a dzsungelt, megtaláltuk az alkatrészeket és összeszereltük együtt a kocsikat,a mozdonyt az ifik találták meg. Még közösen elénekeltük az 50. tanfolyam indulóját is, boldogan feküdtünk le, azzal a tudattal, hogy minden rendben, nemsokára indulhatunk haza.

Reggeli után elmentünk, kirándultunk egyet a dzsungelben, felmentünk egészen a Sás-tóig, ahol megküzdöttünk egymással a mozdonyba való olajért, majd énekeltünk, ugráltunk, táncoltunk a hideg ellen.

Egy gyors ebéd után már indultunk is a vonatunkkal, hangos éneklés kíséretében pedig meg is érkeztünk a Madagaszkári túránkról haza.

Ági:)

Szente Dávid

Pajtás: 36. tanfolyam, X. csoport
iFi: 44-45. tanfolyam, XV. és VII. csoport, Tanfolyami csoportvezető: 58., 59. tanfolyam