Cikkek Klub Ti írtátok

Szabadulj velünk!

Az alábbiakban Puha Berni, 15. csoportos pajtás élménybeszámolóját olvashatjátok az első Kultúr klub alkalomról. 

Érdekes napnak ígérkezett a 2017. október 27., mert a Kultúr klub aznap tartotta az első alkalmát. A téma nagyon felkapta az érdeklődésemet. A gépemen már sok szabadulószobás játékkal játszottam, de el sem tudtam képzelni, hogy a valóságban milyen is lehet az. A „TimeTrap” nevű helyre mentünk.

Az egész úgy kezdődött, hogy 16:00-kor találkoztunk az Astoria metrókijáratnál. Amikor odaértünk, nem láttunk senkit. Sajnos volt egy kis kavarodás, mert azt se tudtuk, hogy pontosan hol találkozunk, mert, hogy van vagy 8 metró kijárata az Astoriának. Mi már akkor úgy éreztük, hogy már most egy szabadulószobában vagyunk. Szerencsére sikeresen megtaláltuk őket. Amikor mindenki odaért (17 fő), közösen elindultunk a „TimeTrapba”. Már mindenki nagyon izgult és várta, hogy milyen is lesz ez az egész. Amikor beléptünk, egy elég frappáns helyet pillantottunk meg. Én már kicsit utána néztem a helynek, és ki is választottam, hogy melyik pályára szeretnék menni. Csak aztán kiderült, hogy az ifik három másik pályára jelentkeztek: börtönösre, bunkeresre, gyilkososra. Valószínűleg azért ilyen pályára jöttünk, mert közeleg a Halloween. Ehhez a három pályához három csapatot kellett alkotnunk. A gyilkosos pályára eggyel többen jelentkeztünk, de mivel senki nem akart átmenni a börtönös szobába, hát mentem én. Körülbelül 3 perccel később az öcsém odajött és mondta, hogy inkább cseréljünk helyet, hogy a barátaimmal legyek. Az igazat megvallva, így utólag örülök neki, hogy nem ő ment, hanem inkább én. Mert a mi pályánk enyhén szólva ijesztő volt. Ami persze nem volt baj, mert így még többet nevettünk és sokkal izgalmasabb volt. Amikor beléptünk a pályára, egy félhomályos helyre jutottunk be. Ránk záródott az ajtó, majd megszólalt a rádióból a feladat ismertetése. Egy hang elmondta, hogy 60 percünk van, hogy kijussunk a szobából, különben mi is áldozatok leszünk. De no para, mert van PÁNIK gomb. Mindenhol vérfoltok, szekrények, na meg persze elrejtett kódok. Mikor sikerült kinyitni az egyik szekrényt, kicsit megijedtünk, mert a szekrény falán mindenfajta rajzok és ijesztőbbnél ijesztőbb tárgyak voltak.  Amikor 10 perccel később sikerült kinyitni egy ajtót, akkor találtunk mögötte egy másik szobát. A játékvezető meglátta a segítséget (a kódot felírta nekünk az előző csapat), levette azt és visszazárta az ajtót, és folytatódott tovább a játék. Sok próbálkozás után sikeresen kinyitottuk azt az ajtót, amit egyszer már sikerült kinyitnunk. A játékból összesen maradt még 25 perc. Az a szoba, ahova ez az ajtó vezetett, úgy nézett ki, mint egy orvosi szoba, csak sokkal ijesztőbb volt. Ebben a szobában találtunk egy dobozt, amiben egy bomba volt, amit hatástalanítani kellett. A dobozban volt 2 gomb, miután az egyiket megnyomtuk, egy csapból valami piros lé megállás nélkül elkezdett folyni. A következő gomb a füstgépet indította be. Elég nehezen találtuk meg az ajtónyitó számokat, amikor meglett, végre kijutottunk. Már csak 1 perc volt hátra a végéig.

Jól éreztem magam. Szerintem nemcsak nekem tetszett, hanem a többieknek is, és mindenki jó élményekkel tért haza. Már nagyon várom, hogy ezek után milyen izgalmas programmal fognak legközelebb az ifik előállni. Ha titeket is érdekel, gyertek el ti is a következő Kultúr klubra!

Címkék

SIHUHU

Hozzászólás

Kattints ide hozzászóláshoz

 

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .