„A Kamaraerdei Királyság az egyik utolsó nagy középkori birodalom. Uralkodócsaládja azonban kihalóban van, a királynak nem született gyermeke. Ezért a régi iratokban kikeresett 15 hercegséget. Egyiket megbízta Hűvösvölgy tartomány kezelésével, a többit pedig egy próbára hívta a királyság központjába, hogy eldőljön, melyik hercegségnek adja át az irányítást.”
Mindkét játékban 7 csoport játszik egymás ellen. A cél, hogy minél gazdagabb legyen a királyságotok, minél több kastély, ház legyen benne és persze minél több kincs. Ne feledd: AKAROD A KIRÁLYSÁGOT.
AKék pálya:
A pályát sokszög alakú területek, és az azokat elválasztó határvonalak alkotják. A játék alatt csak a vonalak mentén közlekedhetsz, és azokon is csak AKkor, ha vásároltál utat, amit a saját csoportod színével meg is jelöltél. És hogyan vásárolhatsz?
Minden területen egy vagy két lovag áll. Náluk lehet játszani azért, hogy különböző nyersanyagokat szerezhess, amikből felépítheted a hercegséged városát, házakat és utakat vehetsz. Többféle nehézségű terület van a pályán, AKacsa 1-esen például könnyebb játék során kevesebb Kacsát kapsz, AKacsa 4-esen hosszabb, bonyolultabb játék után sokkal többet szerezhetsz. Ha játszottál és megszerezted a nyersanyagot, visszamehetsz vele a pálya szélén lévő központba, ahol saját ifid vár majd. Nála tudod beváltani a megszerzett nyersanyagokat útra vagy házra (ezeket a pályán építheted fel), vagy épp aápolnára, kovácsműhelyre. (Ezeket egy külön térképen építitek AKözpontban.)
Fontos, hogy egy területen csak akkor játszhatsz, ha a hadizászlóval megjelölt pontokban van háza a csoportodnak (minden csoportnak külön színe lesz, ami az egész játék során végig kíséri). Egy ilyen pontban csak egy csoportnak lehet háza, tehát ha látsz ott egyet, már nem rakhatod le a sajátodat.
A pálya egészén a csoportodból csak 4 gyerek mozoghat szabadon, függetlenül a határvonalaktól. Őket pólókkal különböztetjük meg, amiket bármikor átadhatnak másnak. Ilyen AKonyhás, aki bármikor elmehet a büfébe, AKapitány aki nyersanyagot cserélhet a többi csoporttal, AKoldus aki embert (pl: táncklubost) szerezhet, ha a ti csoportotokban nincs, és AKém aki elmehet bármelyik másik csoporthoz megnézni a stratégiájukat, hogy hol tartanak.
AKárminpiros pálya:
A játék alapja egy nagy színháború, aminek a lényege, hogy minden csoport igyekszik minél több karszalagot letépni az ellenfél csapatokról. A letépett karszalagokat AKezedben kell tartani, vagy a bázisra vinni, ahol egy ifivezetőd fog várni. Ha letépik AKarszalagodat, át kell adnod az összeset, ami AKezedben volt, viszont nem esel ki, a bázison új szalagot kaphatsz.
A pálya területén 7 darab vár áll, amik egy-egy csoportra várnak, hogy megvegyék azt. Ha összegyűlik bizonyos mennyiségű karszalagotok, az egész csoport elmehet egy kiválasztott várhoz, és megveheti azt. A vár területe innentől kezdve “háznak” számít, itt nem lehet elkapni titeket, illetve a várban talált kincs is a tiétek lesz.
Ám itt még nem ér véget a játék, hiszen rengeteg kis kastély vár rátok, amiket különböző zászlók jelölnek. Ezeket is karszalagokért tudod megvásárolni, a pályán mászkáló kóbor lovagoktól. Ők megjelölik a csoportod színével, így bármikor arra jársz, házban leszel ezentúl.
A játékot a szövegséges rendszer teszi még izgalmasabbá, ami annyit jelent, hogy ha egy körben lerajzoljuk a csoportokat, akkor mindenkinek AKét szomszédja a szövetségese, mindenki más az ellenfele. A saját szövetségesed karszalagját letépni nem ér, nem számít bele a játékba.
Jó játékot, AKihíváson találkozunk!
[button link=”http://sihuhu.com/tag/ak” variation=”red” size=”large”]További információk[/button]
[box_info]
Kattints ide és dobj egy like-ot a facebookon!
Kattints ide és csatlakozz az eseményhez!
[/box_info]
Hozzászólás